keskiviikko 3. syyskuuta 2008

Minun vuoroni oli olla töissä ja olin juuri avannut liikkeen kun asiakkaita alkoi tulla sisälle,päivä alkoi ihan kivasti.
Puolenpäivän aikaan oli muutamia asiakkaita kun kuulin että Nestori tuli yläkerrasta
sillä hän käveli niin että sen askeleet kuulin hyvin,hän tuli kuuluvasti kävellen ja
kuulin kun hän meni katsomaan itselleen pukua.
Menin tervehtimään Nestoria ja vaihdoin muutaman sanan Nestorin kanssa ja sitten palasin työhöni ja palvelemaan muita asiakkaita.
Kului vähän aikaa kun yläkerrasta kuului toiset askeleet ja sitten tuli nainen ja
hän meni Nestorin luokse ja he puhuivat toisilleen ja se nainen myöskin alkoi katsoa
itselleen pukua ja löysikin sopivan,hän kysyi minulta saako hän sovittaa sitä
ja annoin luvan,hän meni sovituskoppiin ja sovitti pukua päälleen ja tuli näyttämään
sitä minulle.
Se puku oli kuin tehty hänelle,se oli kaunis hopean harmaa ja se oli pitkä niin että
se laskeutui kauniisti alaspäin.
Liikkeessä oli myös muutamia asiakkaita ja he myös näkivät sen puvun ja he ihastuivat siihen pukuun ja naisasiakkaat istuivat pöydässä ja Aulikki meni samaan
pöytään muiden naisasiakkaiden kanssa ja he puhuivat pitkään toistensa kanssa.
Nestori oli myös sillä välin löytänyt itselleen sopivan puvun ja hän maksoi
omansa.
Kysyin Nestorilta ja siltä naiselta,olivatko he jotain sukua toisilleen,niin Nestori
vastasi siihen ei he ollut sukua,vaan nainen oli hänen naisystävänsä.
Aulikki ja Nestori kertoivat menevänsä erään heidän ystävänsä syntymäpäiville joka
täytti vuosia.
Nestori ja Aulikki ovat upean näköinen pari ja he olivat vähän aikaa vielä ja puhuimme kaikesta ja sitten he lähtivät takaisin yläkertaan ostostensa kanssa.

Minä olin töissä vielä muutaman tunnin ja sitten työvuoron päätyttyäni minä
lähdin kotiin.

2 kommenttia:

Harakka kirjoitti...

Sä olet taas kirjoittanut nestorista ja aulikista.Hyvin osaat kertoa,kuin minäkin olisin ollut siinä katselemassa heidän vaatetustaan,ja hienoa pukua annelilla.

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kiitos.Se puku oli todella kaunis Aulikin päällä ja olin iloinen kun hän löysi sen puvun.