sunnuntai 2. marraskuuta 2008

Eräänä päivänä olin suuressa talossa ja se oli sairaalan tapainen rakennus
minä kävelin siellä rakennuksessa ja menin isoon huoneeseen ja siellä oli ihmisiä
jotka tekivät töitä.
Lähdin pois sieltä huoneesta ja jouduin käytävälle ja lähdin kävelemään uteliaisuu-
suudesta ja en tiennyt minne se käytävä menee.Kävelin käytävää eteenpäin ja
yhtäkkiä tuli käytävässä mutka vastaan ja käännyin siitä oikealle ja edessäni oli
huone jossa paloi valo ja tunsin ilmapiirin ahdistavaksi ja pelottavaksi.
Minä kurkistin sinne huoneeseen ja tuntui siltä että siellä oli joku ihminen,mutta
en nähnyt ketään mutta ilmapiiri oli kammottava ja minua pelotti hirveästi.
Minä lähdin kävelemään huoneen poikki ja näin verhon heiluvan huoneen perällä ja
vetäisin verhon sivuun ja eteeni avautui suuri leikkaussali ja siellä pöydällä
makasi joku ihminen ja ihmisiä seisoi sen pöydän vieressä,minä katselin sinne
ja minua ahdisti ja käännyin pois ja lähdin nopeasti kävelemään pois.

Minä heräsin siihen ja huomasin että se oli onneksi vain unta,mutta kyllä se
oli kauhea painajaisuni.
Vähän aikaa valvottuani nukahdin uudelleen ja näin sitten mukavia ja rauhallisia
unia.

2 kommenttia:

Harakka kirjoitti...

Olipa jännä uni,ihme että sait vielä nukutuksi sen jälkeen!

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Se oli kyllä kauhea uni ja valvoin melko pitkään ennen kuin nukahdin.
Huh,kaikenlaisia unia sitä näkee.