perjantai 14. marraskuuta 2008



Minä olen ollut mukana party lite kynttiläkutsuilla,minä olin muutama vuosi sitten
esittelijänä ja sain ihania kynttilä tuikkuja ja myös erilaisia tuikkukippoja.
Minä olin noin puolitoista vuotta konsulttitoiminnassa mukana mutta minulla ei
ollut sitten mahdollisuuksia jatkaa niin lopetin sen.
Mutta minä kutsuin kotiini party lite kutsut viime syksynä ja esittelijä oli
muualtapäin suomea ja minä sain emännän edut ja sain valita mitä halusin itselleni.
Party lite kynttilät ja tuikkukipot ovat kauniita ja ne tuo tunnelmaa.

Tässä on upea kynttilä somiste kaksoset,sopii erityisen hyvin kihlajaisiin tai
vaikkapa hääparille,se paloi myös meidän häissä kun minut ja mieheni vihittiin
neljä vuotta sitten.

1 kommentti:

Harakka kirjoitti...

Näillä jo tunnearvoakin, kauniita!