torstai 6. marraskuuta 2008

Minä olin eksynyt suureen rakennukseen ja en päässyt sieltä pois,kuljin pitkää käytävää eteenpäin,kunnes tulin erään oven taakse,ovi avautui hiljaleen ja näin huoneen ja minä en halunnut mennä sinne sisälle ja minua pelotti kauheasti.
Minä yritin päästä pois mutta silti minua vedettiin huoneeseen,siellä oli pelottavaa
ja niin kuin se olisi ollut aavemainen ilmapiiri.
Ajattelin siinä että minä en halua mennä tuonne huoneeseen mutta joku yritti minua
vetää minua sinne sisään.
Sitten yht äkkiä riuhtaisin otteesta ja juoksin kovaa vauhtia käytävää eteenpäin ja
sitten huomasin hissin vähän kauempana ja juoksin hissiin ja painoin nappia mennäkseni alakertaan ja huokaisin helpotuksesta mutta liian aikaisin,sillä yhtäkkiä
hissin ovi avautui ja huomasin olevani samassa kerroksessa kuin vähän aikaa sitten josta olin juossut peloissani pois.
Minä näin sen huoneen edelleenkin ja minä huusin minä en halua mennä tuonne,minua pelottaa ja sitten huomasin ilokseni että hissin ovi sulkeutui ja hissi jatkoi matkaansa alaspäin ja hetken kuluttua ovi avautui ja tulin pois hissistä ja menin ulos rakennuksesta ja huomasin että aurinko paistoi ulkona.
Minulla oli niin hyvä olo kun olin pelastunut ja se oli kuin joku painajaisuni josta olin juuri herännyt.

Ei kommentteja: