torstai 16. joulukuuta 2010


Peltopyyt syömässä meidän pihassa tänään.

6 kommenttia:

Manteli kirjoitti...

Nämä tipuset näyttävät vähän isommilta kuin varpuset, olisivatkohan peltopyitä, onko teidän suunnalla niitä? Kivasti tallustelevat lumen keskellä, harvoin tällaista kuvaa saa, ovat arkoja lintuja.

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kyllä ne on peltopyitä,niitä on meidän suunnalla.
Minulla tuli virhe aikaisemmin lintujen kohdalla,mutta korjasin kirjoitusvirheen.
Minä sain ne kuvattua kun peltopyyt ovat olleet syömässä monta päivää.

Anonyymi kirjoitti...

Muhkeen näkösiä lintuja, ihana kuva

Harakka kirjoitti...

Noi peltopyyt ovat kauniita lintuja, meille ei vaan tässä ole niitä näkynyt.
Sulla oli tuolla alempanma kauniita kuvia talvikuva ja kun olit laittanut kynttilät palamaan ikkunallesi.
Se on kiva juttu, että olet siinä ystäväpalvelussa mukana, se antaa paljon!
Mutta nyt toivotan sulle Hyvää Joulunaikaa!

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Oman onnen seppä:Kiitos.Ne on kyllä muhkean näköisiä lintuja.

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Harakka:Peltopyyt ovat kauniita ja kun ne tuli tuohon meidän pihaan niin minun piti saada niistä kuva.
Minä tykkään laittaa kynttilöitä palamaan,se tuo valoa ja tunnelmaa.
Minä tykkään olla spr:n ystäväpalvelussa mukana ja lähden jatkossakin mukaan laitosvierailuille,koen että se minun tehtävä.Olen huomannut että potilaat ja henkilökunta ovat tykänneet kun olemme menneet heitä tervehtimään.
Hyvää joulunaikaa myös sinulle!