perjantai 28. tammikuuta 2011



Minä sain tunnuksen blogiini oman onnen sepältä ja se oli kiva yllätys.

Minä vastaan seitsemään kysymykseen ja niihin on kiva vastata.


1.Minä en tiedä mitä vastaisin tuohon ensimmäiseen kysymykseen,no vaikka pukeutumisesta,tykkään pukeutua hyvin etenkin jos lähden jonnekin kyläilemään tai pitämään hauskaa.

2.Tykkään eläimistä ja erityisesti kissoista,mutta meillä ei ole nyt kissaa koska se
on tällä hetkellä mahdotonta.

3.Nautin kaikesta kauniista ja ihailen kauneutta

4.Kuuntelen mielelläni kotimaista iskelmämusiikkia ja kuuntelen myös
iskelmäradiota,sieltä tulee hyvää musiikkia.

5.Hyväksyn itseni.Olen mukavuuden haluinen ja tykkään laiskotella ja teen mikä
tuntuu hyvältä itsestä.Tykkään lisäksi laittaa ruokaa,leipoa

6.Olen melko suvaitsevainen,hyväksyn kaikki ihmiset sellaisena kuin he ovat,olivatpa
minkä näköisiä tai kokoisia tahansa ja olipa suomalainen tai ulkomaalainen niin he
ovat tasa-arvoisia.

7. Olen mukavuudenhaluinen ja nautin elämästä täysin.Välillä innostun sisustamaan ja
etenkin keväällä on mukava sisustaa ja laittaa jotain uutta.

Minä laitan tunnuksen eteenpäin,minä laitan nyt yhdelle blogitunnuksen
harakka,jolle laitan tunnuksen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olipa mukavaa lukea Sinun tunnustukset haasteeseen. Mukavaa viikonloppua Sinulle.

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Samoin sinulle mukavaa viikonloppua!