sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Oli vuosi-92
Oli tammikuun aurinkoinen päivä ja pakkasta oli -15C astetta. Lähdin kävelemään ulos ja kotini lähellä
oli pieni lampi ja ajattelin mennä lammen jäälle kävelemään.
Niin minä lähdin kävelemään lammelle päin,matkaa lammelle oli 1 km,minä kävelin sinne ja nautin luonnon
rauhasta. Minä pääsin jäälle ja kävelin vähän aikaa siellä ja sitten alkoi jännittävä hetki elämässäni.

Vähän aikaa oltuani siellä ja käännyin lähteäkseni kotiin päin,näin kaksi isoa koiraa ja ne juoksivat minua
kohti, ajattelin niiden menevän ohi,mutta ne tulivat siihen minun viereeni ja yhtäkkiä toinen koirista alkoi
murista hampaat irvessä ja minua pelotti kauheasti.
Ne oli kauhean isoja koiria,ne oli saksanpaimen koiran kokoisia,ne kiertelivät minun ympärilläni ja ne
nuuskivat minua ja välillä se toinen koira murisi vihaisesti minulle.

Ajattelin mielessäni että jäänkö minä tänne lammen jäälle yöksi ja pakkanen kiristyy ja minä palellun 
tänne jäälle noiden vihaisten koirien kanssa. Apua mitä minä teen,minua pelottaa ja jäädyn tänne.

Meni noin 10 minuuttia kun olin siellä jäällä ja minua pelotti kauheasti,sitten ilokseni näin erään naisen kävelevän jäällä ja hän käveli minua ja niitä koiria kohti ja olin onnellinen että oli myös muita ihmisiä liikkeellä.

Niin se nainen tuli minun ja koirien luokse ja hän kertoi omistavansa ne koirat,minä kerroin sille naiselle 
että minua pelotti kauheasti kun ne käyttäytyivät vihaisesti minua kohtaan, nainen kauhistui koirien 
käytöstä ja pyysi anteeksi sitä että koirat olivat käyttäytyneet ikävästi minua kohtaan.

Minä lähdin kotiin päin ja olin vieläkin pelästynyt niiden kahden ison koirien käytöstä ja olin onnellinen kun
pääsin turvallisesti kotiin.

 

2 kommenttia:

Harakka kirjoitti...

Tämä tarina oli totta vai?
Pelottava varmaan olikin siellä vihaisten koirien saartamana.
Mutta välttämättä eivät kuitenkaan olleet vihaisia, vaikka murisivat, olivat epäileviä.
Mutta onneksi kaikki päättyi hyvin.

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Tarina on tosi.
Se oli pelottava tilanne mutta onneksi kaikki päättyi hyvin.