sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Revontulien kaupungissa jälleen

Minä lähdin kävelemään metsään ja aurinko paistoi kauniisti ja oli ihanan rauhallista,tuuli kohisi puissa ja minä
nautin luonnon rauhasta,minä kävelin polkua eteenpäin ja tulin tutulle järven rannalle.
Ajattelin että menen järven poikki toiselle rannalle,mutta huomasin vettä olevan paljon ja minua alkoi pelottamaan miten minä nyt menen tuonne rannalle,minä hukun ja minua pelotti kauheasti.
Minä seisoin rannalla ja katselin ympärilleni,sitten huomasin vähän matkan päässä luolan ja käännyin ja lähdin
kävelemään luolaa kohti,niin minä tulin luolan ovi aukkoon ja katsoin sisään,ensin oli hämärää ja meni vähän aikaa ennen kuin silmät tottuivat hämärään.
Minä menin sisälle luolaan ja huomasin siellä olevan polun ja niin lähdin kävelemään luolassa eteenpäin,luolassa kosteaa ja oli kylmä mutta minä kävelin ainakin kymmenen minuuttia ja sitten polku muuttui epätasaiseksi,oli vaikeaa kävellä eteenpäin mutta minä jatkoin eteenpäin.

Olin kävellyt pitkän matkaa polkua eteenpäin ja tulin suureen kuin huoneen tapaiseen ja kuulin ääniä,pöllö
huhuili ja huomasin pöllön istuvan ison puun oksalla ja se katsoi minua sieltä ja sitten huomasin lintujen 
lentävän edestakaisin ja ne visersivät samalla,tunnelma oli jotenkin aavemainen ja minua pelotti.
Minä lähdin sieltä luolasta kävelemään polkua eteenpäin ja pöllö lähti lentämään minun perässä,minua
pelotti kauheasti ja tulin luolasta toiseen huoneentapaiseen,siellä oli aavemainen tunnelma ja minua pelotti
kauheasti ja huomasin sen huoneen seinän olevan kivestä rakennetun ja huomasin seinässä olevan oviaukon
ja minä menin siitä oviaukosta sisään ja näin yllätykseksi pitkän käytävän ja minä lähdin kävelemään
käytävää eteenpäin ja siellä oli hyvin hämärää ja en nähnyt kunnolla eteenpäin ja siellä käytävässä oli
pelottava ja aavemainen tunnelma.
Käytävän päässä oli suuri huone ja kuulin ääniä ja yritin avata ovea mutta se ei auennut,mutta siellä oli
jotain aavemaista ja se ääni oli pelottava.Yritin avata uudestaan sitä ovea ja yhtäkkiä se aukeni ja siellä 
oven takana oli suuri huone ja oli vihreät seinät ja siellä huoneessa oli kaksi isoa pöytää mutta siellä
kuului ääniä ja tunnelma oli hyvin aavemainen ja se ääni oli kuin joku olisi laulanut mutta se ääni oli hyvin
pelottava ja kaamea.
Minä käännyin takaisin ja lähdin juoksemaan käytävää pitkin ja sitten huomasin toisen käytävän ja käännnyin sinne ja lähdin juoksemaan pois ja lähdin juoksemaan pois ja ilokseni huomasin että käytävän
päässä oli ovi ja oven takaa näkyi taivasta ja puita.
Minä menin oven luokse ja avasin oven ja menin ulos ja olin onnellinen kun olin päässyt pois sieltä käytävästä,se oli niin pelottava.

Minä huomasin polun ja lähdin kävelmään sitä polkua ja kävelin vähän matkaa ja huomasin ilokseni että
olin revontulten kaupungissa jälleen,taivas oli jälleen kaunis ja revontulet paloi kauniisti taivaalla ja huomasin
ihmiset olivat iloisia ja onnellisen näköisiä ja he huomasivat minut ja nyt he tervehtivät iloisesti minua ja 
heiluttivat käsiä minulle ja tervehdin ja heilutin kättä takaisin.
Musiikki alkoi soimaan ja ihmiset alkoivat tanssimaan ja  yksi nainen tuli pyytämään minua tanssiin ja minä
menin tanssimaan muiden kanssa,siellä tanssittiin piirissä ja parettain.

Olin onnellinen kun olin päässyt turvaan ja olin päässyt takaisin revontulten kaupunkiin onnellisten ihmisten 
kaupunkiin.

1 kommentti:

Harakka kirjoitti...

Kyllä olisikin hienoa, jos oikeassa elämässäkin olisi tuollainen Revontuli kaupunki.
Olikin aika pelottava kertomus sun luolassa kulkemisesta, hui!
Onneksi pääsit sieltä pois!