maanantai 24. marraskuuta 2008

Uni jatkuu

Minä olin taas metsässä ja kuljin polkua pitkin ja tulin aukealle paikalle,sieltä oli paljon puita kaadettu,minä jatkoin matkaani.
Minä kävelin pitkän matkaa polkua pitkin ja edessäni oli puusta rakennettu silta ja sen sillan alla meni joki jossa vesi virtasi,minä ylitin sen joen ja jatkoin matkaa eteenpäin.
Yhtäkkiä edessäni oli ovi mutta minä en halunnut mennä siitä ovesta sisään,minua pelotti koska en tiennyt mitä siellä oven takana on?
Mutta oli kuin olisi ollut joku voima joka veti minua ovea kohti vaikka minä en halunnut mennä,minä rohkaisin lopulta mieleni ja menin sinne ovelle ja avasin oven hiljaa raottaen.
Minä näin suuren huoneen mutta siellä oli ihmisiä,heitä oli noin viisi henkilöä siinä huoneessa ja he kääntyivät katsomaan ovelle kun kuulivat sen aukeavan ja minut nähdessään he hymyilivät minulle ystävällisesti ja toivottivat minut tervetulleeksi heidän matalaan majaansa,olin siellä vähän aikaa ja minulla oli hyvä olla.
Minä lähdin sieltä pois ja lähdin kotiin päin onnellisena ja rauhallisena ja ajattelin että turhaan olin pelännyt sinne menoa ja oli hyvä kun menin katsomaan ja löysin mukavia ja ihania ihmisiä sieltä metsästä.

Sitten minä heräsin siitä unesta ja minulla oli hyvä olo.

2 kommenttia:

Harakka kirjoitti...

Olipa kiva ja jännittäväkin uni!

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Se oli kiva uni:)