sunnuntai 23. marraskuuta 2008

Minä kuljin metsässä polkua pitkin ja aurinko paistoi kauniisti ja oli muutenkin kesäisen lämmintä.
Minä nautin metsässä kulkemisesta mutta se polku jota kuljin niin se oli minulle tuntematon ja en tiennyt minne se vie.
Tulin sillalle ja se silta meni ojan yli ja jatkoin matkaani mutta sitten aloin ihmettelemään missä minä olen ja minua alkoi pelottamaan ja minä jatkoin kävelemistä eteen päin,en tiennyt minne minä joutuisin.
Yhtäkkiä edessäni olikin ovi ja se oli suljettu ja ihmettelin mielessäni mikä tuo ovi on ja minne se menee?Minä kokeilin ovea ja huomasin että se ei ollut lukittu vaan se aukeni hiljaa ja huomasin että oven takana oli suuri huone,minä hiivin sinne
huoneeseen ja se oli kummallista se huone oli valaistu.
Minä en nähnyt ketään ja se tuntui oudolta,minä kiertelin siellä huoneessa ja siinä huoneessa oli suuri pöytä ja tuoli ja sänky ja minä ihmettelin mikä tämä huone on ja miten minä tänne jouduin?
Minä olin jonkin aikaa siinä huoneessa ja sitten kuulin niin kuin joku olisi huokaissut minun takanani,minua pelotti ja minä lähdin juoksemaan pois sieltä huoneesta ja takaisin polulle jota olin tullut sinne.
Minä juoksin sitä polkua poispäin jonkun matkaa ja vilkaisin taakseni ja huokaisin helpotuksesta kun huomasin kun kukaan ei tullut perässä ja minä jatkoin sitten matkaani kävellen.
Olin vähän matkaa kävellyt ja huomasin sitten tutut maisemat ja puiden välistä näkyi minun kotini ja olin onnellinen kun pääsin turvallisesti kotiin.

Mutta se olikin vain unta ja heräsin omasta sängystä.

Ei kommentteja: