lauantai 20. syyskuuta 2008

Nestorin salaisuuus jatkuu

Meni pitkä aika ennen kuin tapasin Nestorin mutta eräänä aamuna Nestori tuli takaisin
kun olin töissä liikkeessä.
Minä tein töitä ja palvelin asiakkaita ja minulla oli kiireinen aamu ja siinä kaiken
touhun keskellä kuulin askeleita yläkerrasta ja kuulin oven avautuvan ja näin
Nestorin tulevan yläkerrasta liikkeen puolelle,me tervehdimme toisiamme ja hän
hän kierteli liikkeessä ja katseli ympäriinsä ja minä jatkoin asiakkaiden palvelemista.
Meni jonkun aikaa ennenkuin viimeinenkin asiakas oli lähtenyt ja oli rauhallisempaa joten jäi aikaa niin että saatoin puhua Nestorin kanssa ja vaihtaa kuulumisia.
Nestori oli tullut edellisenä iltana kotiinsa ja nyt hän tuli tervehtimään minua
ja olin siitä iloinen kun tapasin Nestorin pitkästä aikaa.

Nestori oli käynnyt tapaamassa serkkujaan jotka asuivat kaukana ja hän viipyi
noin kaksi kuukautta matkalla ja myös hän oli tavannut edesmenneen vaimonsa sukulaisia matkallaan.

Mikä oli se Nestorin salaisuus,Nestori ei ole paha ihminen vaan hän on sellainen
hyvän tahdon lähetti joka elää ihmisten keskuudessa ja hän haluaa suojella ihmisiä
niin että heille ei tapahdu mitään pahaa ja siten haluaa varoittaa ihmisiä ja tuo
lohdutusta,lämpöä,turvallisuutta ihmisten keskuuteen.
Mutta Nestori elää omaa elämäänsä ja harvoille ihmisille hän näyttäytyy monet eivät
tiedä hänen olemssaolostaan mutta hän näkee ja tietää kaiken ja hän haluaa hyvää
ihmisille ja haluaa suojella kaikelta pahalta.

Näin Nestori kertoi minulle kun tapasimme pitkästä aikaa ja hän paljasti salaisuutensa kahden kesken.

Aikansa juteltuaan Nestori lähti takaisin yläkertaan ja muutaman päivän kuluttua
me tapasimme uudestaan.

3 kommenttia:

Harakka kirjoitti...

Onko Nestori enkeli,?vähän siltä kuulostaa,että voisi sellanen ollakkin,olisipa ihana,enkeli meidän joukossamme,ihmisen muodossa!
Sitähän sattuu sellasia juttuja,että on tiedetty,että enkeleitä on olemassa,ja ovat olleet täällä meillä ihmisen muodossa, kulkeneet meidän kanssa!

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Nestori on varmaan enkeli tai hyväntahdon lähettiläs joka on tullut tänne ihmisten keskelle ja hän haluaa tukea ja auttaa ihmisiä täällä maan päällä.

Harakka kirjoitti...

SE olisi ihanaa,kun saisinkin enkelin lähelleni!
Ja tietäisin sen....