maanantai 6. heinäkuuta 2009

Uni jatkuu

Nukahdin uudestaan ja uni jatkuikin siitä.
Minä yritin avata sitä ovea josta valoa näkyi,mutta en saanut sitä auki,minä vedin
ja vedin yhä uudelleen sitä ovea mutta se ei auennut,ihan kuin joku olisi pitänyt
sitä ovea sisältäpäin kiinni ja siksi se avautunut.
Minä luovutin ja en enää yrittänyt avata sitä ovea.Minä käännyin ympäri ja lähdin
pimeää käytävää kävelemään ja jonkun aikaa sitä käveli,yhtäkkiä tunsin että minun takana oli joku ja käännyin katsomaan sitä ja näin edessäni miehen.
Minä säikähdin kovasti koska en ollut kuullut askeleita takanani,se mies seisoi ja
katsoi minua,hän ei puhunut mitään,hän katsoi vain.
Sitten käännyin mennäkseni eteenpäin ja näin edessäni huoneen,joka oli valoisa.
se mies oli tullut minun viereeni ja hän kutsui minut sinne huoneeseen,minua pelotti
hirveästi ja minä en olisi halunnut mennä sinne.
Se mies oli 170cm pitkä ja hänellä oli musta takki päällä ja farkut jalassa,se mies
ei puhunut mitään,minä yritin sanoa sille miehelle jotain,mutta en saanut sanaa suustani.
Sitten minä taas käännyin ja lähdin hurjaa vauhtia juoksemaan ja minä juoksin eteenpäin siellä käytävässä
ja se mies juoksi minun takana ja hän yritti ottaa minua kiinni,mutta se mies ei saanut minua kiinni.
Vähän aikaa juostuani en kuullut ääniä takanani ja katsoin varovasti taakseni ja en
nähnyt ketään takanani,huokasin helpotuksesta kun ketään ei näkynyt.
Niinpä jatkoin kävelyä käytävää eteenpäin ja yhtäkkiä huomasin olevani kaupassa josta seikkailuni oli alkanut.

Siihen uni päättyi ja heräsin siihen.

2 kommenttia:

Harakka kirjoitti...

Unet ovat joskus merkillisiä, eikä niitä aina ymmärrä.
Mutta kai ne jostain alitajunnasta syntyvät!

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Se oli tosi merkillinen uni,eihän sitä koskaan tiedä mistä ne unet tulevat.