sunnuntai 11. elokuuta 2013

Seikkailu tarina


Minä olin isossa käytävässä ja oli vain muutama lamppu palamassa ja se käytävä oli melko pimeä,
menin käytävää pitkin eteenpäin mutta minua pelotti kovasti,mutta minä kävelin vain eteenpäin käytävässä.
Yhtäkkiiä kuului jotain ääniä,se oli kirkas ja aaltoileva ja samalla niin pelottava mutta minä kävelin vain
eteenpäin sitä käytävää,mutta sitten ne äänet loppui.

Kävelin eteenpäin siellä käytävässä ja sitten tulin jonkun huoneen kohdalle ja yritin avata ovea ja tartuin
oven ripaan mutta se oli lukossa ja en saanut sitä avattua ja meinasin lähteä käytävää kävelemään eteenpäin
mutta yhtäkkiä ovi aukesi ja sieltä huoneesta  tuli kaksi ihmistä,toinen oli vaaleassa vaatteessa ja toinen oli
tummassa puvussa,minä säikähdin kovasti kun he yhtäkkiä tulivat käytävään ja yritin puhua heille mutta
he eivät vastanneet ja he kääntyivät minun tulosuuntaani ja lähtivät kävelemään perätysten ja minä huusin
heidän jälkeensä mutta he eivät vastanneet ja näytti siltä etteivät he kuulleet minua.
Minua pelotti kovasti ja lähdin juoksemaan käytävää eteenpäin ja sitten tulin suljetun oven luokse ja kokeilin
ovea ja ovi aukesi ja katsoin sinne huoneeseen,se oli iso kamari ja siellä oli sänky ja pöytä ja nojatuoli
ja minä istuin nojatuoliin ja istuin pitkään siellä huoneessa ja minä olin varmaan torkahtanut kun heräsin
siihen että joku kosketti minua olkapäähän ja säikähdin kovasti.
En nähnyt mitään ja ihmettelin että mikä se mahtoi olla mutta en nähnyt mitään joten minä menin
makaamaan sänkyyn ja olin nukahtanut siihen ja nukuin monta tuntia ja sitten heräsin kun joku liikahti
sängyn vieressä ja ihan kuin joku olisi noussut sängystä.

Minä ihmettelin että mikä se oli,makasin vähän aikaa sängyssä ja sitten nousin ja lähdin pois huoneesta
ja menin takaisin käytävään ja lähdin jatkamaan matkaa ja olin hyvin pirteä kun olin saanut nukkua
ja niin jaksoin taas kävellä siellä käytävässä.
Mutta se käytävä ei ollut enää pimeä koska sinne oli sytytetty valoja käytävään niin oli kivempi kulkea
mutta kävelin pitkän matkaa sitä käytävää ja tulin taas oven kohdalle ja avasin oven ja huomasin
ilokseni että olin tullut ulko ovelle ja ulkona oli kesä ja luonto oli vihreä ja aurinko paistoi ja linnut visersi.

Minä näin vain unta ja sain herätä omasta sängystä aamulla. Mutta se oli pelottava uni ja samalla jännittävä
uni. Se uni oli jostain kauhujen talosta.






Ei kommentteja: