sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Oli pimeää ja olin varmaan nukahtanut kun heräsin säpsähtäen johonkin ääneen,kuuntelin ääniä ja se ääni jonka kuulin,se oli pelottava ääni.
Minä nousin istumaan sängyssä ja kuuntelin vähän aikaa ja sitten nousin seisomaan ja lähdin hiljaa huoneesta ja huomasin tulleeni isoon huoneeseen.
Minä käännyin ympäri ja lähdin ääntä kohti jahuomasin,en olekaan yksin ja huomasin toisen ihmisen kävelevän hiipimällä toiseen huoneeseen ja minä lähin juoksemaan sen ihmisen jälkeen.
Se vieras oli menossa talon alakertaan ja hän tarttui oven kahvaan kiinni mutta hän ei kerennyt avata ovea kun tartuin vierasta kulkijaa kiinni käsivarresta ja kysyin mitä sinä täällä teet ja samalla käänsin voimakkaasti ympäri ja näin hänen kasvonsa.
Vieraan kulkijan kasvot olivat kauniit ja ne olivat rypyttömät mutta huomasin samalla vieraan olevan olemukseltaan harteikas.
Vieras ei sanonut nmitään,mutta hän kääntyi ja avasi oven alakertaan ja hän lähti laskeutumaan portaita alakertaan ja minä lähdin vieraan perään ja tulimme suureen huoneeseen,seinät olivat valkoiset ja huoneessa oli pieni ikkuna.

vieras i sanonut vieläkään mitään ja minua alkoi pelottamaan ja sanoin vieraalle kukijalle,mene pois koska en tiedä kuka sinä olet.
Niinpä vieras kääntyi ja meni takaisin portaisiin ja lähti kiipeämään portaat ylöspäin.
Ennenkuin hän lähti,hän kääntyi ja katsoi minua ja hän nosti kätensä ja vilkutti minulle iloisesti hymyillen ja sitten hän lähti.

Mutta se olikin unta ja heräsin siihen,onneksi ei käynnyt mitenkään vaikka  minua pelotti unessa.

Ei kommentteja: