maanantai 27. marraskuuta 2017

Klikkaa kuvaa suuremmaksi.

6 kommenttia:

Nila kirjoitti...

Hei tulin kurkkaamaan vuorostani sinun blogiisi. Liittymisesi taisi epäonnistua minun blogiini. Minä kokeilen kuinka minun käy. Liityn lukijaksi. Ihana kukkakuva, Kyläaiheinen talvikuva missä sataa lunta katselisin ja katselisin se on niin ihanan rauhoittava. Mutta jatkoa odotellessa hyvää alkavaa viikkoa.

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kiva kun liityit lukijaksi blogiini. Minun liittymiseni blogiisi oli onnistunut,se on minun nimelläni. Kiitos, se on kyllä rauhittava kukkakuva, kun hiutaleet hiljalleen sataa.
Hyvää alkanutta viikkoa myös sinulle!

Sarin kotona kirjoitti...

Kaunis!❤️
Hyvää tiistaita!

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kiitos. Hyvää tiistaita myös sinulle!

Päden paja kirjoitti...

Voi miten voikin olla kaunis kuva♥ Mukavaa marraskuun loppua♥

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kiitos:) Mukavaa marraskuun loppua myös sinulle!