torstai 11. maaliskuuta 2021

Kana-pasta vuoka

Viime viikolla tein kana--pasta vuokaa. Minä tein niistä aineksista mitä sattui löytymään kaapista. Pastaa keitin noin 7 minuuttia,joten se oli puoli kypsää jonka laitoin vuokaan valmiiksi paistettu broilerin filettä,mausteena käytin kanaan suolaa ja grillimaustetta. Sekoitin pastan ja broilerin keskenään vuoassa. Lisäsin tomaattia kanan ja pastan sekaan. Minä tein justokastiketta,laitoin maitoa ja ruokakermaa,suolaa,mustapippuria,juustoraastetta ja kaadoin kana-pasta päälle. Minä maustoin kana-pasta oman maun mukaan. Siitä tuli hyvää. Kana-pasta vuokaan käy hyvin kesäkurpitsa,keltainen tai punainen paprika,tomaattimurskaa,paprikajauhetta, pizzamaustettta. Minä tein niistä aineksista mitä sattui löytymään kotoa Paista 175C n.45 minuuttia uunista riippuen

4 kommenttia:

Päivien ilot kirjoitti...

Nam kana ruoka on yksi minun suosikki ruokani.
Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua sinulle😊

Satu kirjoitti...

Nyt tuli nälkä :) Mukavaa viikon jatkoa sinulle!

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kiitos. Kana on myös minun suosikki ruoka.
Kiitos ja hyvää viikonloppua sinulle:)

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Se oli hyvää:) Kiitos ja hyvää viikonloppua sinulle Satu!