tiistai 8. elokuuta 2023

Kesäkurpitsalasagne

 Minä tein ensimmäistä kertaa kesäkurpitsalasagnea,minä otin ohjeen

 kotikokkinet sivulta. Siitä tuli hyvää. Minä muutin ohjetta jonkin verran,

minä korvasin tomaattimurskan itse tehdyllä tomaattikastikkeella,

tomaattikastikkeeseen laitoin tomaattia,ripaus suolaa,ripaus sokeria ja mustapippuria

ja keitin sitä noin tunnin verran. Tässä lasagnette ohje,klikkaa linkkiä

https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/362317/Kes%C3%A4kurpitsalasagne/

 

Minä paistoin lasagnettea 200C n.40 minuuttia ja sammutin uunin ja laitoin foliota

paisto vuoan päälle ja annoin muhia 20 minuuttia. Siitä tuli hyvää.

Klikkaa kuvaa suuremmaksi.


 

 







                                                                                                                                             



4 kommenttia:

Metsäntyttö kirjoitti...

Tuota voisikin joskus kokeilla. Olen niin jämähtänyt niihin aina samoihin sapuskoihin, ja vaihtelu virkistäisi. Taivaallista aurinkoa sinun päiväsi!☀️

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Se oli hyvää🙂 Minä teen silloin tällöin erilaisia ruokia,
saa vaihtelua ruuan laittoon niin ei ole aina samat ruuat.
Kiitos ja samoin sinulle taivaallista aurinkoa❤🙏

Päivien ilot kirjoitti...

Tämä on myös kokeiltava, niin monta kertaa on pitänytkin tehdä.
Pidän kesäkurpitsoista.
Mukavaa viikkoa🌸

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Se oli hyvää,kesäkurpitsasta on kiva tehdä monenlaista ruokaa,
ne on hyviä. Kiitos ja samoin sinulle mukavaa viikkoa:)