tiistai 23. tammikuuta 2024

Maukas kanapasta

 Minä tein kanapastaa tänään,löysin sen netistä,

 mutta muokkasin sitä oman maun mukaan ja mitä kaapista löytyi.

Tein ruokailija määrän mukaan.

Torino pastamakaronia,ripaus suolaa keitin veteen,anna kiehua 10 minuuttia.

Laitoin vuokaan:

Paistetttua kanaa  ( Minä paistoin kanaa eilen ja se oli valmiina) Kanan maustin

suolaa,grillimaustetta ja myös curry käy,minä en itse laittanut currya,

maustoin grillimaustetta.

Keitetty torino pastamakaroni kanan päälle,sekoita pastamakaronit keskenään vuoassa.

Lisäsin juustoa kanapastan päälle ja ruokakermaa

lisäsin hieman ananasmurskaa kanapastan sekaan,

lopuksi paloittelin punaista paprikaa kanapastan päälle,

makua ja väriä antamaan.

Paista kanapastaa 200C  25 Minuuttia  (Riippuu uunista)

Kanapastan kanssa oli tarjolla vihersalaattia.

Kanapasta oli hyvää ja teen sitä myös toisella kertaa.


 





6 kommenttia:

Päivien ilot kirjoitti...

Nam herkullista😋
Täytyypä loppuviikolla tehdä myös
kana ruokaa.
Mukavaa viikkoa😊

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Se oli tosi hyvää. Minä teen usein kana ruokaa,
ajattelin nyt tehdä kanapastaa,vähän vaihtelua
ruuan laittoon.
Kiitos,mukavaa viikon jatkoa myös sinulle:)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ihanaa herkkua. Minäkin rakastan kanaruokia ja olen nyt löytänyt myös valmiiksi kypsennettyjä kana filepaloja, joista on tosi nopeaa tehdä vaikka kanarisottoa tai salaattia.

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kana on hyvää ja herkullista. Minä olen myös löytänyt
valmiiksi kypsennettyä kana filepaloja,niistä saa nopeasti ruokaa.

Repolainen kirjoitti...

Viihdyimpä luonasi useaman postauksen verran - oli sekä silmänruokaa talvi- ja tulppaanikuvineen kuin myös vatsantäytettä ihan oikean sapuskan muodossa.
Kevättä kohti tosiaankin - sillä päivä päivältä aurinko jaksaa "kiivetä" korkeammalle!

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kiva kun tulit blogiini:)
Ihanaa kun kevättä kohti mennään
ja päivä on pidentynyt,iltapäivällä sen huomaa:)