sunnuntai 7. huhtikuuta 2024

Pääsiäisherkku

 Minä en ole ollut pitkään aikaan blogissa,minulla on nyt antibiottikuuri,

 minulla on ollut hammas kipeä ja menin päivystykseen 2 pääsiäispäivänä,

 hammasta ei otettu pois,siellä on tulehdus ja sain antibiootti kuurin ja

 ja pääsen hammaslääkäriin ja sitten hammas otetaan pois.

 Minun käskettiin ottaa mahdollisimman rauhallisesti,ei saa tehdä mitään

 raskasta. Minä pääsen hammaslääkäriin lähiaikoina.

 Olin varautunut viime maanantaina että hammas otetaan silloin pois,

 se tuli kyllä yllätyksenä kun löytyi tulehdus.

 Minä tein kääretorttu kakun pääsiäiseksi,siitä tuli hyvää.

 



4 kommenttia:

Päivien ilot kirjoitti...


Auts! hammas jutut ovat niin ikäviä!
Itsellä on hammaslääkäri käynnit, kuin punainen vaate!
Nam! herkullinen leipomus ja varmasti hyvää!

Metsäntyttö kirjoitti...

Oi, oi, sulla onkin ollut ikäviä juttuja pääsiäisenä:( Onneksi sait sen kuurin nyt ensiavuksi. Pikaista paranemista ja jaksamusta siihen kaikkeen!

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kiitos Repolainen,kääretorttukakku oli hyvää.
Hammaslääkäri käynnit ei ole mukavia ja sinne ei mielellään mene.
Hyvää alkanutta viikkoa sinulle:)

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kiitos Metsäntyttö.