sunnuntai 3. toukokuuta 2026

Kevään ensimmäiset voikukat

 Minä olin kävelemässä tänään ja huomasin kevään ensimmäiset voikukat,

 se on varma kevään merkki kun voikukat kukkii

   



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kevät on ihanaa aikaa kun ruoho vihertää
ja puihin tulee lehden silmut ja kukat alkaa kukkia luonnossa.

pirren omat jutut ja käsityöt kirjoitti...

Kevät on ihanaa aikaa,minäkin tykkään enemmän keväästä,
se on paras vuodenaika ja ihailen kun luonto alkaa herätä.