PIRREN OMAT JUTUT JA KÄSITYÖT
Minä olin kävelemässä tänään ja huomasin kevään ensimmäiset voikukat,
se on varma kevään merkki kun voikukat kukkii
Kevät on ihanaa aikaa kun ruoho vihertääja puihin tulee lehden silmut ja kukat alkaa kukkia luonnossa.
Kevät on ihanaa aikaa,minäkin tykkään enemmän keväästä,se on paras vuodenaika ja ihailen kun luonto alkaa herätä.
Lähetä kommentti
2 kommenttia:
Kevät on ihanaa aikaa kun ruoho vihertää
ja puihin tulee lehden silmut ja kukat alkaa kukkia luonnossa.
Kevät on ihanaa aikaa,minäkin tykkään enemmän keväästä,
se on paras vuodenaika ja ihailen kun luonto alkaa herätä.
Lähetä kommentti